streda 4. júla 2012

Pudingový pohár s ananásom

Vylepšená chuť pudingu o kakaovú šľahačku a ananás...

Suroviny: 1 šľahačková smotana, 2 PL kaka, 2 PL kyštálového cukru, ananásový kompót (565 g), mlieko, 2 vanilkové pudingy, 1 vanilkový cukor, 2-3 PL kryštálového cukru.


Postup: Šľahačkovú smotanu som vyliala do kastrólika, pridala som kakao a cukor. Za stáleho miešania som priviedla k varu a keď sa všetky suroviny spojili, cukor bol rozpustený odstavila som a nechala vychladnúť. 
Potom som odložila do chladničky. 

Na druhý deň som vyšľahala na krém. 

Z ananásového kompótu som zliala šťavu. Bolo jej 200 ml. Do šťavy som zamiešala pudingové prášky. 

Dala som variť 800 ml mlieka s 3 PL kryšťálového cukru a vanilkovým cukrom (podľa množstva šťavy treba doplniť mliekom do 1 litra). 

Do vriaceho mlieka som priliala šťavu s pudingovým práškom a varila som do husta. 

Puding som odstavila a primiešala som k nemu na kúsky nakrájaný ananás. 
Puding som rozdelila do pohárov a nechala som ho vychladnúť. Potom som rozdelila kakaovú šľahačku. 


2 komentáre:

  1. júúj to musí byť dobrota,úžasne ten pohár vyzerá a mať tak jeden teraz pred sebou, mňam :-)

    OdpovedaťOdstrániť