streda 28. januára 2015

Piškótová bábovka s hrozienkami II.

Ďaľšia piškótová bábovka, odlišuje sa od tej čo tu mám množstvami surovín. Iný rozdiel medzi nimi som nezistila, obidve chutili.




Suroviny: 4 vajíčka, 200 g kryštálového cukru, 1 vanilínový cukor, 250 g polohrubej múky,
1 prášok do pečiva, 1 dl oleja, 1 dl vody, hrozienka, citrónová šťava (asi 1 PL)

Postup: Vajíčka som  šľahala s cukrom a vanilínovým cukrom do hustej bielej peny. Za stáleho šľahania som prilievala pomaly olej, potom vodu a citrónovú šťavu. Vareškou som primiešala múku, zmiešanú s práškom do pečiva a hrozienka. Bábovkovú formu som vytrela tukom a vysypala múkou. Naliala som cesto a vložila som do rúry vyhriatej na 175 stupňov. Bábovku som piekla asi 45 minút. 



Poznámka: Bábovku som piekla v nízkej bábovkovej forme. Hrozienka pri pečení prepadli na dno formy, takže pri vyklopení bábovky boli na vrchu. 😊 Nabudúce vyskúšam nezamiešať hrozienka do cesta ale ich pohádzať po vrchu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára