piatok, 28. februára 2014

Karfiolové karbonátky

Vyprážaný karfiol som tentokrát vymenila za niečo iné karfiolové...stretla som sa s takými názormi, že je to rýchlejšie ako klasicky vyprážaný karfiol ale mne sa to teda nezdalo. Nič to však  nemení na tom, že jedlo bolo chutné a bolo toho veľa :)

Suroviny: karfiol, cibuľa, 3 strúčiky cesnaku, 2 rožky, mlieko, 2 vajíčka, 100 g nastrúhaného eidamu,  strúhanka, soľ, korenie, vegeta, mletá rasca, majoránka, olej na vyprážanie.

Postup: Karfiol som uvarila do polomäkka v posolenej vode, potom som ho roztlačila, išlo to aj vidličkou. Na oleji som opražila nadrobno nakrájanú cibuľku do sklovita a pridala som nasekaný cesnak, premiešala som a odstavila. Nechala som trochu vychladnúť. Ku karfiolu som  pridala   rožky namočené v mlieku a roztlačené, vajíčka, vegetu, korenie, majoránku, mletú rascu, soľ, cibuľku s cesnakom a podľa potreby som prisýpala strúhanku. Hmota nemusí byť veľmi hustá a pevná, stačí aby sa dala formovať. Robila som karbonátky, obalila som ich v strúhanke a vyprážala na rozohriatom oleji.
Hotové som podávala s uvarenými zemiakmi a tatárskou omáčkou. 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára