pondelok, 21. novembra 2016

Už je tu aj vianočná...😊




A vyzerá to tak, že do Vianoc som s hačkovaním skončila. Nebudem mať kedy.  
Doma sme začali   prerábať jednu izbu a pár dní potrvá kým dáme všetko do poriadku. Manžel vymaľuje, syn položí podlahu, nasťahujú späť nábytok a mne ostane to najľahšie, poupratovať.   
Začiatkom decembra vždy začínam s vianočným pečením. Aby som dodržala dlhoročnú tradíciu a napiekla najmenej  12 druhov suchého pečiva, k tomu medovníky a nakoniec aj krémové zákusky,  musím sa poriadne v kuchyni pozvŕtať... 😊  Robím to ale rada, vždy sa na to teším, veď čo môže byť prímejmenšie, ako celý dom prevoňaný škoricou, vanilkou a medovníkmi. 
  

Niečo z vlaňajšieho pečenia ...






1 komentár:

  1. Evka, tá je nádherná! To budeš mať krásne na Vianoce a k tomu vynovenú izbu, prevoňaný celý dom koláčikmi, atmosféra, ako sa patrí!
    Ja som opačný človek, to pečenie nemám rada, ale tiež už robím tak, aby vyhovovalo mne - upečiem len tesne pred sviatkami jeden, maximálne dva koláče a mám vystaráno 😜
    Keď boli deti malé to bolo iné, videla som ako sa tešia, tak som sa snažila, teraz už nemusím.
    Prajem ti, nech ti izbu chlapy v dome urobia podľa tvojich predstáv a pokoj pri upratovaní!
    Pa

    OdpovedaťOdstrániť