nedeľa 8. júla 2012

Babičkin rýchly ovocný koláč

Suroviny: 400 g polohrubej múky, 150 g práškového cukru, 1 prášok do pečiva, 2 vajcia, 1 vanilkový cukor, 7 PL oleja, 200 ml mlieka, ovocie, orechy, kryštálový cukor.


Postup: Zmiešala som  múku s cukrom, vanilkovým cukrom a práškom do pečiva. Ručným mixérom som vymiešala celé vajíčka s mliekom a olejom. Priliala som k sypkým surovinám a všetko spolu som dobre premiešala. (V recepte to tak nebolo, ale ja som z cesta odobrala časť a prifarbila som 2 PL kaka ktoré som rozmiešala v troške mlieka). 

Cesto som potom vyliala   na plech vyložený papierom na pečenie, uložila som ovocie, (použila som maliny a ríbezle, ktoré som najskôr  obalila v múke). 
Vrch koláča som posypala orechami a kryštálovým cukrom. 
Piekla som pri teplote 175 stupňov 25 minút. Koláč som piekla na plechu veľkosti 29x39 cm.

Koláč sa môže posypať aj posýpkou zo 100g hrubej múky, 100 g práškového cukru a 100 g masla. 



3 komentáre: