pondelok 28. januára 2013

Mandľové muffiny s čokoládou

Jemná mandľová chuť s čokoládou a šľahačkou  bola vynikajúca.... A konečne som použila moje nové formičky v tvare šálok, sú iba štyri ale zvyšok som dávala do  silikónových košíčkov.

Suroviny: 260 g hladkej múky, 200 g kryštálového cukru, 1 prášok do pečiva, 2-3 PL opražených mletých mandlí, 100 ml oleja, 240 ml mlieka, 2 vajíčka, 1 KL rumu, čokoláda plnená.

Postup: Sypké suroviny v miske zmiešam. Zvlášť zmiešam tekuté suroviny a prilievam k sypkým. Miešam ručne vareškou kým sa všetko nespojí. Do silikónových košíčkov vložím papierové. 
(Kto nemá môže piecť aj bez papierových košíčkov, ja ich používam kvôli tomu, že sa mi to viac páči keď je muffin ako ja hovorím "oblečený"...:) 
Naplním košíčky asi do 2/3 obsahu a vtlačím kocku čokolády. 
Pečiem pri 180 stupňoch 30 minút. Treba skúsiť špáratkom a čas prispôsobiť. 

Na vychladnuté muffiny  nastriekam šľahačku a ozdobím.

Z dávky mi vyšlo 15 kusov muffin. 


7 komentárov:

  1. Waw ! mňam , vyzerajú fantasticky , krásne cukríkové :-)vyskúšame u nás muffiny akékoľvek

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ježkové oči, tie sú milé, utešené, nádherné formičky, prekrásne Evka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty jsou krásné, roztomilé mlsání se šlehačkou...:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Evka, to je prekrásne, neviem čo obdivovať skôr, či tie muffinky alebo šáločky, tiež by som na také pristala :-)

    1* nádhera!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Evka! Ty si umelkyňa!ty bláááho!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. :) tak si ma potešilá...ale to len vďaka tým pekným formičkám som "umelkyňa" :) ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť