nedeľa 7. septembra 2014

Muffiny podľa želania

Vyskúšala som už  veľmi veľa receptov na muffiny  a stále je z čoho vyberať. Vybrala som dva recepty. Pre syna s čokoládou a pre dcéru ktorá má radšej ovocné tak s černicami. 

Muffiny s čokoládou

Suroviny na 12 kusov: 2 vajíčka, 130 g kryštálového cukru, 4 PL oleja, štipka soli, 150 ml mlieka, 250 g hladkej múky, 2 KL prášku do pečiva, 50-100 g nasekanej čokolády.

Postup: Vajíčka som vyšľahala s cukrom, pridala som štipku soli, olej a mlieko. Premiešala som a pridala som múku zmiešanú s práškom do pečiva. Len chvíľu som prešľahala a vareškou som primiešala čokoládu. Cesto som rozdelila do papierových košíčkov, ktoré som mala vložené v muffinovom plechu. Piekla som pri 180 stupňoch 25 minút. 



Muffiny s černicami

Suroviny na 12 kusov: 2 vajíčka, 150 g kryštálového cukru, 1/2 balíčka vanilkového cukru, 80 g rozpusteného vlažného masla, 150 ml mlieka, 250 g hladkej múky, 3 KL prášku do pečiva, štipka soli.

Postup: Vajíčka, cukor a vanilkový cukor som premiešala aby sa všetko dobre spojilo, pridala som vlažné maslo a mlieko. Primiešala som múku s práškom do pečiva a štipkou soli. Cesto som rozdelila do muffinového plechu s papierovými košíčkami, do každého som vtlačila 3-4 černice a piekla som pri teplote 180 stupňov do zlatista asi 25-28 minút. 

6 komentárov:

  1. Už jsem je dlouho nedělala .... teda ty tvoje jsou fakt k nakousnutí:-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Evka, muffiny sú krásne, hneď by som si dala ku káve ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ivka, som rada že si po takej dlhej dobe nakukla aj ku mne...Ďakujem.

      Odstrániť
  3. Evičko, jsou krásné a budou též výborné a šťavnaté, prosím jeden ke kávičce :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Boli ozaj chutné len ma mrzí že neposlúžim...už sú zjedené :)

      Odstrániť