pondelok 5. novembra 2018

Nedeľná bábovka

Z množstva receptov, ktoré mám na bábovky, som vybrala tento. Veľmi málo sa líši od ostatných, ale keď už len niečo je iné ako v iných receptoch, musím to vyskúšať. 

Bábovka nám chutila. Bola voňavá a vláčna.



Suroviny: 4 vajcia, 200 g práškového cukru, 1 vanilínový cukor, citrónová kôra a šťava, 100 ml horúcej vody, 100 ml oleja, 250 g polohrubej múky, 1/2 prášku do pečiva, hrozienka.

Postup: 3 žĺtky a jedno celé vajce som šľahala s cukrom a vanilínovým cukrom. Pridala som citrónovú kôru a 1 KL citrónovej šťavy. Postupne som prilievala vodu. 
Šľahala som kým nevznikla bledá hustá pena. 
Vareškou som striedavo primiešala múku zmiešanú s práškom do pečiva a sneh. 
Nakoniec som po troche primiešala olej a hrozienka.
Formu som vytrela tukom a vysypala polohrubou múkou. Rozotrela som cesto. 
Piekla som pri teplote 180 stupňov 40 minút. 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára