utorok 5. februára 2019

Šalát plný vitamínov

Prvý môj tohoročný recept je ako stvorený na toto zimné  obdobie. A hlavne, obdobie začíanjúcich chrípok. Ja sa tiež pár dní už trápim ale našťastie je to "len" prechladnutie. Spomenula som si na tento šalátik...veď som ho voľakedy robievala každú zimu aj niekoľkokrát, potom dlho nič... až teraz. 
Šalát je jednoduchý ale zato chutný. 


Suroviny: ľadový šalát, mandarinky, pomaranče, kivi, banán, jabĺčka, vlašské orechy, citrón alebo limetka.

Postup: nakrájam si šalát,  očistené ovocie, okrem citróna (limetky)  tiež nakrájam na kúsky, orechy nasekám.  Všetko spolu zmiešam a zalejem šťavou z citróna. 
Komu by sa zdal šalát kyslý, môže si ho dosladiť medom. 



Na zdravie priatelia!

1 komentár:

  1. Evka, som rada, žesi opäť tu! Už som na teba myslela, či ti niečo nie je, keď nepíšeš. Ale aj ja sa trocha ulievam, hihihi, niekedy sa mi stáva, že ani tému nemám, ale. Iekedy aj mám, ale som lenivá.
    Šalátik vyzerá super, ľadový s ovocím som ešte nekombinovala a veru budem!
    Paaa

    OdpovedaťOdstrániť