sobota 12. mája 2012

Kvety, moja radosť...


Milujem kvety a rada ich pestujem. Poteší ma každý kvietok v byte ale aj v záhradke. Je to môj relax pohybovať sa medzi rozkvitnutými ružami, ľaliami ktoré sú mojimi najobľúbenejšími...radosť mi však robia aj zakvitnuté kvetináče plné muškátov a iných balkónoviek.

                                               







4 komentáre:

  1. nádherné kvety a aj fotky, potešia nielen oči ale aj srdiečko :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ivka ďakujem...dúfam že budú aj ďalšie čoskoro keď vykvitnú v záhradke, ale sú to iba také amatérske zábery nie ako tie tvoje krásne...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Evka, aj moje sú amatérske. Ale hlavné je, že potešia! :-)

      Odstrániť
  3. baby, tak vidíte čo máme ešte spoločné, nie len pečenie, varenie,ale aj kvety. Evka u teba na záhrade,ako u mňa, doslova. Radosť pre mňa každý kvietok, každé zakvitnutie. pekné máš kvietky.

    OdpovedaťOdstrániť