nedeľa 7. októbra 2012

Ocenenie zo srdca

Srdiečko mi zaplesalo keď som dostala ďalšie ocenenie. Tentokrát od Jarky.

Jarka ďakujem!


Nie som ešte  sledovateľkou veľa blogov, takže z tých ktoré patria medzi moje najobľúbenejšie a ktoré ešte toto ocenenie zatiaľ nedostali vyberám  tieto dva blogy, tak  to určujú pravidlá: 

http://unavenavarecka.blogspot.sk/ - Soničkine recepty a jej cestovateľská vášeň doložená nádhernými zábermi  ma vždy dostanú....

http://adkas-tastyfood.blogspot.sk/ - Adrianka je pre mňa umelecká cukrárka a priznám sa, že pred jej receptami mám veľký rešpekt a neodvažujem sa do nich pustiť...

Dievčence, teším sa na ďalšie Vaše príspevky.  




4 komentáre:

  1. Evička som rada že potešilo , zaslúžeš si , máš skvelé recepty :-) .

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Evičko moc a moc Ti blahopřeji k Tvému ocenění a zároveň Ti velmi děkuji za ocenění, které jsi mi udělila. Je to od Tebe milé překvapení, které mě opravdu potěšilo,ještě jednou moc děkuji...:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sonka, ďakujem a veľmi rada som Ti aj ja to ocenenie udelila.

      Odstrániť