štvrtok 17. októbra 2013

Hačkované zvončeky

Hľadala som na internete inšpiráciu na nejaké  vianočné ozdoby. Pri pohľade na množstvo tých krásnych výtvorov, ozdôb a všakovakých vecičiek som bola ohúrená... Kreativita a ľudská šikovnosťje skutočne obdivuhodná.   

Veľmi ťažko sa mi z toľkej nádhery vyberalo. Nakoniec som sa rozhodla pre zvončeky.  Kúpila som si potrebnú priadzu, háčiky doma mám, nič mi teda nebránilo začať...

Podľa  nákresov som stvorila pár celkom vydarených zvončekov. Hotové som namočila do cukrového  roztoku, natiahla na vhodné sklenené poháriky a nechala dobre vyschnúť. Zvončeky nielenže spevneli ale aj pekne zbeleli... "sú ako z cukru", povedala moja kamarátka keď ich videla, ani netušila že hovorí pravdu 😊 










5 komentárov:

  1. ja som tiez zacala hackovat zvonceky na vianoce...mozem sa spytat do akeho roztoku cukru ste ich namacala? ja som skusala zatial len skrob a vodne sklo ale ani s jednym som nebola spokojna...vopred dakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rada vám poradím lebo s cukrovým roztokom som spokojná, nielenže sú zvončeky pekne tvrdé ale aj vybielené. Roztok si pripravím tak, že do 1,5 dielu teplej vody pridám 1 diel kryštálového cukru. Cukor dobre rozpustím vo vode, ponorím uhačkovanú prácu, nechám odtiecť a napnem na vhodný predmet-pohárik. Asi po 24 hodínách polosuché stiahnem opatrne z formy a nechám voľne uschnúť. Ak sú na predmete nejaké nie dobre vystužené miesta, môžu sa dostužiť vatičkou namočenou v cukrovom roztoku. Nech sa vám to podarí a ste spokojná. Eva

      Odstrániť
    2. velmi pekne dakujem, hned idem aj vyskusat :)

      Odstrániť