pondelok 18. novembra 2013

Rýchly jablkový koláč

Z receptu na bábovku som úpravou surovín urobila koláč pečený na plechu. Príprava je veľmi rýchla a chuť hotového koláča je veľmi príjemná.

ako mierku som použila 250 ml hrnček
Suroviny: 3 hrnčeky polohrubej múky, 1 a 1/2 hrnčeka práškového cukru, 1 a 1/2 hrnčeka mlieka, 3/4 hrnčeka oleja, 1 hrnček nastrúhaných jabĺk, 3 vajíčka, 2 PL kokosu, 1 prášok do pečiva, 50 g nahrubo nasekanej horkej čokolády, štipka soli, lekvár, 1 čokoládová poleva Dr. Oetker, kokos na posypanie.

Postup: Najskôr som zmiešala múku s práškom do pečiva, soľou a kokosom. Vajíčka som zmiešala s cukrom, mliekom a olejom a priliala som k múčnej zmesy. Pridala som jabĺčka a nasekanú čokoládu. 
(Ak je cesto veľmi husté, môže sa pridať ešte trochu mlieka). 

Cesto som vareškou dobre premiešala a naliala na plech 30x40 cm  vyložený papierom na pečenie. Koláč som piekla pri teplote 180 stupňov asi 35 minút. 
Hotový som nechala vychladnúť a vlažný som potrela tenkou vrstvou lekváru, ozdobne som poliala rozpustenou polevou a posypala kokosom. 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára