piatok 16. júna 2017

Pre potešenie

Ani tento rok nesmie chýbať pár rozkvitnutých záberov. Pofotila som moje kvietky aby som urobila radosť všetkým vám, ktorí navštívite môj blog. 
Veru sa tento rok  nemám  veľmi čím chváliť...silné  mrazy tohoročnej zimy veľmi uškodili mojim ružiam, niektoré som musela odstrániť a tie čo zostali sa nevedia spamätať a len veľmi slabučko začínajú kvitnúť. Na takýto rok sa veru nepamätám...Ľalie sú tiež bez života a jarné mrazy zničili aj hortenzie a ja zisťujem, že v záhradke nemá vlastne čo kvitnúť toto leto, som z toho smutná. 😢

Aspoň kvietky v kvetináčoch mi robia radosť.  Ako každý rok,  aj tento je to u mňa klasika...nekúpila som  nič nové, stále tie isté kvietky. Sadím si ich hlavne preto, že sa mi páčia, po rokoch pestovania som získala skúsenosti a viem ako sa mám o ne starať. 








6 komentárov:

  1. Nádherné kvietky. Škoda, že tie v záhradke zamrzli... Nám zamrzla iba polka figy :-(
    Prajem pekný víkend,
    A.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru je to veľká škoda že mráz veľa toho poničil...Pekný deň.

      Odstrániť
  2. Ahoj Evka, kvietky máš nádherné a vidím že nič nevyhodíš, zužitkuješ každú nepotrebnú nádobu. Veľmi sa mi to páči.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Milka...vieš ani nešlo tak o to, aby som tie staré nádoby nevyhodila, ale sa mi to aspoň podľa mňa, hodilo na tú tehlovú dekoráciu :))) nejaké moderné kvetináče by tam vyzerali asi smiešne že? A páči sa mi to, ale aj viacerým čo ma veľmi teší. Ahoj

      Odstrániť
  3. Ja obdivujem všetky kvety vo dvore, ja sa o ne vôbec neviem starať a tak ich len fotím v cudzích záhradách. U teba je krásne, farebne zladené a vkusné!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Danka ty ma vieš vždy tak potešiť...ďakujem ti. Neverím tomu, že sa nevieš o kvety starať, veď som už videla pár tvojich kvietkov a boli pekné. Je pravda, že chcú väčšiu starostlivosť ako čokoľvek v záhrade, pravidelné polievanie, hnojenie, čistenie ale mňa to baví, len horúčavy im tiež veľmi neprospievajú... Pekný slnečný a úspešný deň.

      Odstrániť