štvrtok 19. decembra 2019

Bratislavské tortičky

Veľmi chutné sú tieto mandľové tortičky, určite vyskúšajte.



Cesto: 300 g hladkej múky, 100 g práškového cukru, 1 vanilínový cukor, 220 g tuku (maslo, Hera, Palmarín), 2 PL kopcovité kakaa, 50 g mletých mandlí, 2 žĺtky, 1-2 PL mlieka (podľa potreby).

Krém: 250 ml mlieka, 1 pudingový prášok mandľový, 200 g masla, 150 g práškového cukru, 60 g mletých mandlí, 1 KL kakaa.

Postup: Zo surovín som vypracovala cesto. Nechala som ho v chlade hodinu odpočívať. 
Potom som cesto rozvaľkala a vykrajovala kolieska.

Piekla som pri teplote 180 stupňov asi 12-14 minút. 
Vychladnuté som spájala krémom a zdobila bielou čokoládovou polevou. 

Krém: Z mlieka a pudingového prášku som uvarila puding. Za občasného miešania som ho nechala vychladnúť. Zatiaľ som vymiešala maslo s cukrom, primiešala som kakao, vychladnutý puding a mandle. 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára