pondelok 16. decembra 2019

Adventný čas

Tak čo milí priatelia, už to u vás rozvoniava vanilkou, škoricou a medovníčkami? U nás už  áno, od minulého týždňa... 

Linecké všetkého možného druhu už upečené, niektoré čakajú na plnenie, ale to bude ešte za pár dní, nechcem aby boli plnky staré.😉
Medové pláty sú už tiež upečené, ešte sa chystám na parížske rožky a dosť.

A čo už mám napečené? 
Vanilkové rožky, medvedie labky, fúkané kokosové rožky, nugátové rožteky, kokosovo-karamelové zvončeky, škoricové hviezdičky, kávové vločky, orechové kolieska, arašidové sušienky, princezsky, orechové košíčky, mlynčekové pečivo...samozrejme medovníčky. Tie sú už nazdobené. Ako vždy ich vycifrovala moja dcéra Evka 😊







Želám Vám veľa úspechov pri pečení a nech nám všetkým tie posledné predvianočné, adventné dni ubiehajú v pokoji a radosti.

2 komentáre:

  1. Ahoj Evka! Zanedbávam blogovanie :-(
    Medovníčky máš nádherné, rokmi praxe už privedené do dokonalosti!
    Ja veru nepečiem, dokonca tento rok nemám stále vianočnú výzdobu v dome :-(
    Prajem ti krásne predvianočné dni!
    Páááá

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem Danka za tvoju návštevu, veľmi si mi chýbala, aj ja tento rok blogujem poskromnejšie...výzdobu si ešte určite urob...ahoj

    OdpovedaťOdstrániť