pondelok 16. decembra 2019

Arašidové sušienky

K tradičným vianočným koláčikom som tento rok pridala aj tieti sušienky. Pre mňa to bolo niečo doteraz nevyskúšané, pridať do cesta arašidy. Vyskúšala som a s výsledkom som bola spokojná. 



Suroviny: 400 g hladkej múky, 250 g masla (Hera), 140 g práškového cukru, 140 g mletých nesolených arašidov, 1 vajce. 

Postup: 
Zo surovín som vypracovala cesto. 

Cesto som zabalila do potravinovej fólie a odložila na pol hodinu do chladu. Potom som cesto rozvaľkala na hrúbku 3 mm a vykrajovala som rôzne tvary. 

Sušienky som kládla na plech vyložený papierom na pečenie. Piekla som pri teplote 175  stupňov asi 12 minút.

Aj keď to nebolo v recepte, vyskúšala som časť sušienok pred pečením potrieť bielkom a posypať sekanými arašidami. 
Hotové sušienky som spájala pomarančovým džemom a tie posypané arašidami nutelou.
Ale to v recepte tiež nebolo, sušienky mali byť bez zliepania, len také jednoduché 😊




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára