štvrtok 19. decembra 2019

Čokoládový likér


Na Vianoce nesmie chýbať váječný likér, aspoň u nás 😊. Tento rok bude zmena, urobila som čokoládový likér. Je mňamkový 😋

Výroba likéra je jednoduchá a rýchla

Do 250 ml šľahačkovej smotany som rozlámala 3 tyčinky čokoládky Kaštany, pridala som ešte 4 kocky mliečnej čokolády. Zohrievala som a miešala kým sa čokoláda nerozpustila. Chvíľu som povarila. Možno minútku, dve...
Čokoládovú zmes som nechala  vychladnúť a potom som zmiešala s 1 konzervou Salka.
Priliala som  pol litra Umu (Rumu 😉).
Všetko som ešte prešľahala ponorným mixérom a likér bol hotový. 

Už som len naliala do fľašky a s dcérou sme mohli "degustovať". 😊  

Fľaška na fotke nebola plná, ešte jedna takáto ale plná, je odložená na Vianoce, pekne v chlade zrie... 😄


Na zdravie!




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára