piatok 27. augusta 2021

Omeleta s letnou zeleninou a šunkou

 Ak potrebujete pripraviť niečo rýchle na zjedenie, toto jedlo je ideálne. V lete je dostatok zeleniny a nie je problém, hlavne pre nás, ktorí si tú zeleninu dopestujeme 😊 pripraviť chutné zeleninové jedlo. Aby to nebolo vždy len obyčajné lečo, treba ho oživiť. 

Suroviny: 3-4 vajíčka podľa veľkosti pre jednu osobu, soľ, korenie, cuketa, papriky, rajčiny, cibuľa, šunková saláma alebo šunka, uvarené kuracie prsia (tie nemusia byť, to som mala z vývaru).

Postup: Najskôr som si pripravila zeleninu a šunku s mäsom. Všetko som nakrájala na kocky, cibuľu na mesiačiky. Cibuľu som orestovala na oleji, posolila som ju.  Pridala som šunku a mäso, cuketu a chvíľu som dusila, nie dlho aby nebola cuketa veľmi mäkká. Okorenila som korením na grilovanú zeleninu, dala som papriku a chvíľu som zase všetko dusila.  Nakoniec som pridala   rajčiny. Premiešala som aby sa všetko spojilo a rajčiny sa len prehriali.(Nemám rada, keď sa robia rajčiny dlhšie a zlezie z nich šupka a  šúpať sa mi ich nechcelo 😄).  Hneď som odstavila.

Pripravila som omeletu. Rozšľahala som vajíčka, pridala som soľ, ja dávam aj trochu mlieka. Vajíčka som vyliala na panvicu s rozpáleným olejom a keď stuhli a boli z jednej strany upečené, prevrátila som omeletu na druhú stranu a dopiekla som ju.

Na tanier som dala omeletu a zeleninu. 

Dobrú chuť!





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára