utorok, 24. mája 2016

Pečená ryba na paradajkách

Keď som bola ešte dieťa spomínam si na to, že sme jedli rybu hlavne na Vianoce a  aj to vyprážané rybie filé alebo kapra, ale toho sme so súrodencami nemali veľmi radi kvôli kostiam  a vždy nám bolo aj ľúto, keď musel odrazu opustiť našu vaňu kde trávil posledné dni svojho života :) Dnes je to iné. Ryby dostať kúpiť nielen mrazené ale aj čerstvé po celý rok a nie je problém spestriť nimi  kedykoľvek  jedálny lístok. 

Suroviny: ryba podľa chuti, ja som použila mrazené filety z  tresky, korenie na ryby, soľ, mletá rasca, cibuľa, cesnak, olej, maslo,  paradajky (4-5 kusov), worcesterová omáčka, mletá červená paprika.

Postup: Ryby som pokvapkala citrónovou šťavou a nechala som ich chvíľu postáť. .Zatiaľ som na oleji opražila na mesiačiky nakrájané 2 cibule, pridala som na plátky nakrájané strúčiky cesnaku, soľ, nakrájané paradajky, worcesterovú omáčku a chvíľu som všetko podusila. Porcie rýb som posolila, posypala korením na ryby, mletou rascou a paprikou. Na dno pekáča som uložila tenké plátky masla a na ne porcie rýb. Posypala som ich zvyškom cesnaku a rozložila som paradajkovú zmes. Piekla som prikryté alobalom kým nebola ryba mäkká. Nakoniec som odokryla a ešte chvíľu zapiekla. 


1 komentár:

  1. Evka, ja mám rybu rada na každý spôsob :-)
    S paradajkami je určite výborná, musím niekedy vyskúšať.
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť